دستگیری سارقان دستگاه های مخابراتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارقان دستگاه‌های مخابراتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد.
 
سرهنگ “احمدرضا رستمی” افزود:
در پی اعلام شکایت نماینده حقوقی شرکت ایرانسل علیه دو نفر به نام‌های “رحمان- ر” و “علی- الف” مبنی بر سرقت دو دستگاه مخابراتی از سایت شرکت، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
 رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی رد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس را در زمان وقوع سرقت شناسایی کردند.
 سرهنگ رستمی با اشاره به شناسایی مالک و راننده خودرو، افزود:
مظنون به سرقت پس از دستگیری در اظهارات خود، هرگونه ارتکاب سرقت را رد کرد و عنوان داشت، راننده پیمانکاری یکی از شرکت‌ها بوده و در امر جابجایی تکنسین‌های شرکت به شهرستان‌های مختلف فعالیت داشته است.
سرهنگ رستمی با بیان این‌که برابر اظهارات این فرد متهمان به سرقت شناسایی شدند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم به سرقت را دستگیر و از آنان دو دستگاه مخابراتی کشف و ضبط کردند.
 وی افزود:
متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت شش دستگاه مخابراتی از سایت‌های مختلف شرکت ایرانسل و رایتل در شهرهای “سمنان، دامغان، کیاسر و ایزدشهر اقرار کردند.
 سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد:
متهمان که وسایل مسروقه را به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در تهران به چند مالخر فروختهاند، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مالخران شناسایی و دستگیر شدند.
 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اقدامات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند در سطح استان خبر داد و افزود :
متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
منبع: ایستنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.