کروم ۶۴ بیتی برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد

این روزها تب مهاجرت به سیستم‌های ۶۴ بیتی بالا گرفته است و شاهد عرضه‌ی انواع تراشه‌ها و تلفن‌های‌هوشمند در انواع ۶۴ بیتی هستیم. اما یکی از نرم‌افزار‌های پرکاربردی که همچنان بصورت ۳۲ بیتی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت، مرورگر غول جستجو، یعنی گوگل کروم است که امکان استفاده از تمام پتانسیل سیستم‌های ۶۴ بیتی را سلب می‌کند. حال گوگل نسخه‌ی ۶۴ بیتی این مرورگر را منتشر ساخته است.

گوگل نسخه‌ی ۶۴ بیتی آزمایشی مرورگر خود را برای کاربران سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸ منتشر ساخت. این نسخه امکان بهره‌گیری از تمام قدرت پردازنده‌های جدید و دستورات این پردازنده‌ها را میسر می‌کند که ماحصل آن افزایش ۲۵ درصدی در سرعت نمایش صفحات وبی است که از محتوای صوتی و تصویری بهره می‌برند. همچنین باید به بهره‌گیری از آخرین استراتژی‌های امنیتی اشاره کرد که علاوه بر تامین بیش از پیش امنیت منجر به کاهش کرش کردن این نرم‌افزار نیز شده است.

پیش از این شاهد انتشار نسخه‌‌‌ی ۶۴ بیتی کروم برای لینوکس و مک بودیم، اما کاربران ویندوز می‌توانند از اینجا این مرورگر را دانلود و مورد استفاده قرار دهد. لازم به‌ذکر است که دانلود و نصب نسخه‌ی جدید تمامی اطلاعات موجود در نسخه‌ی کنونی را حفظ خواهد کرد.

منبع: zoomit.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.