مثلث سلامتی اتریشی هم اکنون در ایران (رپورتاژ آگهی)

WAVEEX یا مثلث سلامتی، تراشه‌ای هوشمند جهت محافظت از سر و بدن شما در برابر امواج مضر الکترومغناطیس گوشیهای موبایل و مودمهای وای‌فای خواهد بود.

همان‌طور که همه ما کم و بیش اطلاع داریم، امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که پیرامون بدن ما را امواج الکترومغناطیسی تولید شده توسط وسایل مختلف مانند  موبایل و مودم‌های وای‌فای فرا گرفته است و بدن انسان به راحتی این امواج را جذب می‌کند. تحقیقات پزشکی روزبه‌روز دلایل بیشتری برای اثبات خطرات این امواج عرضه می‌کنند و پیشرفت و استفاده روزافزون از این ابزار در جهان مدرن اجتناب‌ناپذیر است.

پیدایش WAVEEX (مثلث سلامتی)

محققان آلمانی / اتریشی کمپانی VOGL در سال‌های اخیر با تحقیقات فراوان و انجام آزمایشات متعدد در لابراتوارهای پیشرفته موفق به تولید تراشه‌ای  شده‌اند که سلامت بدن انسان در ارتباط مستقیم با خطرات ناشی از استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و رایانه‌ای را تضمین کرده و درنتیجه تحمل این امواج را برای بدن انسان آسان‌تر می‌سازد. معرفی این محصول با برند waveex و عرضه در اروپا و بازارهای جهانی از سال ۲۰۱۱ میلادی بوده و هم اکنون در ۲۱ کشور اروپایی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و هم اکنون در ایران در حال توزیع و فروش می‌باشد.

ساختار تراشه WAVEEX

ویو ایکس (waveex) تراشه‌ای است شامل ۵ لایه از مدارات چاپی نقره اندود با فن‌آوری نانو به ضخامت کمتر از یک میلیمتر و در انتها جهت نصب آسان بر روی دستگاه‌های ارتباطاتی با ۲ لایه پلاستیکی پوشانده شده است.  زمانی که این لایه‌ها در معرض امواج الکترومغناطیسی قرار گیرند اشعه مضر عبوری را تضعیف کرده و با میدان مغناطیسی بدن شما تعادل ایجاد می‌کند. این تراشه در رده تجهیزات Passive شبکه‌ای قرار می‌گیرد.

چگونه می توان به کارکرد این قطعه اعتماد داشت؟

waveex در مقایسه با محصولات مشابه تولید شده، تنها محصولی در جهان می‌باشد که توانسته است تاییدیه صحت کارکرد را از موسسه استاندارد BUREAU VERITAS اتریش به شماره : VIN 4.15.007  و استاندارد CEMARK  : ۲۰۱۱/۶۵/EU (RoHS) اروپا اخذ نماید.

مثلث سلامتی  را می‌توان به آسانی بر روی انواع گوشی موبایل، مودم‌های وای‌فای، تبلت و لپ‌تاپ‌ها جهت محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس نصب کرد. 

مهندس عسکری مدیرعامل شرکت آتی‌کام اظهار داشت رویکرد فعالیت ما واردات محصولات منحصر به فرد هایتک دارای استاندارد ساخت اروپا است و ترغیب این شرکت‌ها به انتقال بخشی از دانش فنی خود به ایران در آینده می‌باشد. همچنین وی توضیح داد که پس از رفع برخی تحریم‌های مالی کشورهای اروپایی توانستیم با عقد قرارداد رسمی با شرکت VOGL اتریش به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات این شرکت در ایران فعالیت نماییم. وی خاطر نشان کرد کلیه مراحل طراحی و ساخت این محصول و واردات از کشور اتریش بوده و این محصول با اخذ مجوزهای لازم و پرداخت کلیه هزینه‌های قانونی به کشور عزیزمان ایران وارد می‌گردد.

مثلث سلامتی را هم‌اکنون در ایران می‌توانید بصورت جزئی و کلی از طریق لینک های پایین تهیه نمایید:

اخذ نمایندگی فروش در سراسر ایران ۰۹۱۲۱۸۳۷۰۵۲ و ۰۲۱۸۰۸۰۱۸۳۲

وب سایت شرکت : www.waveex.com

وب سایت نمایندگی انحصاری در ایران :  www.waveex.ir

کانال تلگرام : wxiran@

صفحه اینستاگرام : waveexiran

خرید آنلاین از سایت Bamilo بامیلو : www.bamilo.com/waveex

1 دیدگاه در “مثلث سلامتی اتریشی هم اکنون در ایران (رپورتاژ آگهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.