اپل برای فروش انرژی خورشیدی کمپانی جدید تاسیس می‌ کند

به نظر می‌رسد موضوع استفاده از انرژی خورشیدی تا حدی اهمیت دارد که برندی چون اپل نیز قصد دارد با تاسیس زیرمجموعه‌ی جدید خود اقدام به فروش انرژی خورشیدی کند. با ما همراه باشید.

اپل عرضه‌ی محصولی جدید به نام انرژی خورشیدی را در دستور کار خود قرار داده که با تمام محصولات معرفی شده از سوی کوپرتینونشین‌ها تفاوت دارد.‌ به نظر می‌رسد استفاده از انرژی خورشیدی تا حدی اهمیت پیدا کرده که اپل نیز قصد دارد با تاسیس یک شرکت تابعه به نام Apple Energy LLC، مازاد انرژی خورشیدی به دست آمده از مقر این کمپانی در کوپرتینو و نوادا را به فروش برساند.

آن‌گونه که و‌ب‌سایت ورج گفته، جدیدترین گزارش منتشر شده‌ی اپل از مسئولیت‌های محیط‌ زیستی این کمپانی نشان می‌دهد اپل به تنهایی می‌تواند ۹۳ درصد از انرژی موردنیاز خود در سراسر دنیا را تولید کند. به همین دلیل اپل قصد دارد با گسترش مقرهای خود پروژه‌های جدیدی چون ایستگاه‌های شارژ را برای اپل‌کار فراهم کند.

وب‌سایت ۹to5mac براساس اسناد به دست آمده از Federal Energy Regulatory Commission اعلام کرده اپل می‌تواند با نرخ بازار انرژی خود را بفروشد و از آنجایی که اپل هیچگاه به عنوان یک کمپانی بزرگ در زمینه‌ی انرژی مطرح نبوده، طبیعتا قیمت انرژی الکتریکی نیز افزایش نخواهد یافت. در حالی که به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند انرژی مازاد خود را به‌طور مستقیم برای منازل یا صاحبان تجارت عرضه‌کنند، بسیاری از کمپانی‌ها مازاد انرژی خود را برای استفاده در کمپانی‌ها و کارخانه‌ها به کار می‌گیرند.

به نظر می‌رسد با توجه به اخذ مجوز از FERC، اپل دو ماه پس از ۶ ژوئن می‌تواند کار تاسیس LLC را آغاز کند.

منبع: زومیت

1 دیدگاه در “اپل برای فروش انرژی خورشیدی کمپانی جدید تاسیس می‌ کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.