تعیین جایزه ۳۰۰ هزار دلاری برای هک اپلیکیشن تلگرام

این روزها کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که اپلیکیشن تلگرام را نشناسد. این اپلیکیشن به واسطه امکانات و ویژگیهای قدرتمند خود توانسته به سرعت میان کاربران جای خود را پیدا کند و آمارهای غیر رسمی نشان میدهد که تنها در کشور خودمان حدود ۱۳ میلیون نفر از این نرمافزار استفاده میکنند. اکنون تلگرام جایزهای ۳۰۰ هزار دلاری برای هرکسی که بتواند این اپلیکیشن را هک کند تعیین کرده است!

مقوله امنیت اپلیکیشنهای پیامرسان اهمیت بسیار زیادی برای کاربران و شرکتهای سازنده اینگونه نرمافزارها داشته و همه نرمافزارهای پیامرسان مطرح در بازار به شدت در تلاشاند تا با ایجاد پروتکل‌های امنیتی قدرتمند، اطمینان خاطر بیشتری به کاربران خود دهند.

حالا تلگرام برای این‌که امنیت خود را به رخ بکشد از همه هکرها دعوت کرده است تا اگر می‌توانند راه نفوذ به این نرم‌افزار را یافته تا جایزه ۳۰۰ هزار دلاری را نصیب خودشان کنند! به هر صورت تلگرام با گذاشتن چنین جایزه هنگفتی حتما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است چون بسیاری از غول‌های هک دنیا که در ایرانم از این دست افراد کم نداریم حتما به سراغ گوشمالی دادن تلگرام خواهند رفت!

نظر شما در آن مورد چیست ؟

منبع: گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.