نظر سنجی: ویندوز ۱۰ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هفتم مردادماه یک روز به یادماندنی برای طرفداران مایکروسافت و تمام کسانی است که دنیای رایانه را با سیستم‌عامل ویندوز شناخته‌اند. مایکروسافت هفته‌ی گذشته‌ نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را پس از دگردیسی گسترده منتشر کرد که نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کرد. شما در خصوص ویندوز ۱۰ چه نظری دارید؟

 چهارشنبه هفته‌ی گذشته مایکروسافت نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد. در اولین ساعات انتشار این نسخه از ویندوز بسیاری از واکنش‌ها در قبال سیستم عامل ردموندی‌ها مثبت بود. در واقع می‌توان ویندوز ۱۰ را نتیجه‌ی تغییرات در مایکروسافت و روی کار آمدن اندیشه‌ی مردی هندی‌تبار خواند که حال سکان هدایت در یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تاریخ فناوری را در اختیار دارد. بسیاری ویندوز ۱۰ را نقطه‌ی بازگشت مایکروسافت به روزهای پرفروغش می‌دانند. مایکروسافت ویندوز ۱۰ را با دنیایی از امکانات و ایده‌هایی جدید روانه‌ی میدان کارزار کرده است. در کنار تغییرات ظاهری، بهبود کارکرد این سیستم‌عامل در کنار یکپارچگی و سهولت توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای انواع گجت‌های مبتنی بر این نسخه از ویندوز تنها بخشی از موج عظیم تغییراتی است که با ویندوز ۱۰ همراه شده است.

مایکروسافت به ارائه‌ی یک سیستم‌عامل کامل بسنده نکرده و حتی بروزرسانی به آخرین نسخه‌ی سیستم‌عاملش را برای کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ یا ۸.۱ رایگان کرده تا به هدفش که قرار گرفتن ویندوز ۱۰ روی بیش از یک میلیارد گجت است، دست یابد. دانلود و نصب ویندوز ۱۰ روی ۱۴ میلیون گجت در ۲۴ ساعت اولیه عرضه، افق‌های روشنی را پیش‌روی مایکروسافت قرار داده است، حال باید دید که آیا این کمپانی به هدفش که استفاده از ویندوز ۱۰ روی یک میلیارد گجت است دست خواهد یافت یا خیر؟

با توجه به اینکه ویندوز ۱۰ هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته، فرصت خوبی است تا نظر خود را در مورد این سیستم‌عامل با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. نظر شما در مورد ویندوز ۱۰ چیست؟

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.